Főoldal Szereplők Kritikáim Eredményeim Díjaim Jelentkeztem

2013. augusztus 28., szerda

3.rész Nem várt vendég


Hello Sweetie:) Köszönöm a komikat,a 300-on felüli oldalmegjelenítést.Tudom hogy azt ígértem hogy ez hosszabb rész lesz,de végülis nem lett az,inkább a végét ilyen rejtélyesre hagytam:)A részről pedig itt megtudjátok a főszereplő nevét:)Ja és kiderült én nem tudok ilyen újságcikkes valamit írni.Bocs a helyesírási hibákért,nemrég értem haza hulla fáradt vagyok,és így írtam meg a részt,szóval kérlek titeket most nézzetek át azok felett. És egy kis közlemény.:Azt igértem hogy sűrübben hozok részeket de szerintem ez suli melett nem fog menni.Lehet hogy hetente egyszer jobb esetben heti kétszer lesznek részek.Nagyon sajnálom hogy így alakult.Még suli előtt lesz egy rész és utána pedig fogalmam sincs mikor lesz:/Na élvezzétek ki a szünet utolsó napjait. Puszi: HopexXx




Megpróbáltam pihenni, de a lentről jövő lábdobogás, és ajtócsapkodás nem hagyott. Fáradtan keltem ki  az ágyból, bár két óra, én álmos vagyok. Ölembe vettem a laptop-om és unottan kezdtem keresgélni az interneten. Megnéztem a rég nem látott közösségi oldalakat, de egyik sem kötötte le a figyelmem. A gyűlölködő és irigykedő üzenetek már rég nem érdekelnek. Hiszen megtanultam elfojtani az érzéseimet, nem könnyű, de több év leforgása után már ezt kicsiny akadálynak veszed.
Éppen léptem volna ki twitteről mikor megakadt a szemem egy nekem szánt üzeneten. Érdeklődve mentem rá a linkre, amit a tweetben találtam. Egy  cikket nyitott meg, nem volt hosszú inkább lényegre törő.


Problémák vannak a Tomlinson családnál?

Nemrég Louis Tomlinson családja ellátogatott Amerikába hogy kis időt töltsenek az éppen turnézó világsztárral. Ám ebből a kis összejövetelből hiányzott a legidősebb lány gyermek, Hope Megan Tomlinson.
Legfrissebb értesüléseink szerint  a világsztár testvére, az újdonsült barátjával töltötte a napokat. Nem tudni a lány miért nem utazott el velük, de szerintünk családon belüli viták lehetnek a dologba.
Felkerestük az éppen turnézó fiút, aki nem akart nyilatkozni ez ügyben, ám menedzsere szívesen megtette:"Nem érezte jól magát, ezért a szülei nem erőltették neki ezt az utazást". A fiúk egyébként 1 hetes szünetet kaptak, amit valószínűleg családjukkal, és barátnőikkel fognak tölteni.


Idegesen csaptam le a számítógép tetejét. Mégis mi közük van ehhez?! Elegem van már, nem akarok a bátyám árnyékában élni.
A cikkről pedig.. igazából semmi bajom nem volt ,csak szimplán semmi kedvem nem volt elutazni és jó pofizni öt idióta sráccal ,így anyáék elmentek nélkülem. Miután lehordtam a sajtót mindennek visszanyitottam a laptop tetejét,és elkezdtem keresgélni a pletyka oldalon. A cikkek nagy része a híres One Direction-ról szólt, így azokat inkább átugrottam. Unottan ugráltam a bejegyzések között mikor végre a találtam egyet, ami végre rólam szól.


Hope Megan Tomlinson bepasizott?
Minden jel arra utal,a világsztár testvérére rátalált a szerelem. A minap látták a lányt egy számunkra ismeretlen fiúval enyelegni.
A két fiatal szerelmespárként járták a várost  kézen fogva sétáltak, és egy-egy csók is elcsattant köztük.
A pár egyik  közeli ismerőse szerint dúl köztük a szerelem.:"Szinte minden idejüket együtt töltik,és bár friss a kapcsolatuk,de látszik hogy iszonyat szerelmesek egymásba"
Ezek szerint  Hope Megan Tomlinson tényleg szerelmes .De vajon mit szól ehhez az egészhez Louis ?


Az utolsó mondaton elnevettem magam. Hogy mit szól ehhez Louis?!
Semmit. Magasról tesz, arra hogy mi van velem. A kapcsolatról pedig egy hete vagyunk együtt, jól megvagyunk egymással, de én ez nem nevezném igazi szerelemnek.

 Lehajtottam a fekete gép tetejét,   és elhatároztam, hogy nem foglalkozom a sajtóval. Felkeltem az ágyról, és elindultam megnézni mi ez a nagy sürgésforgás. Leindultam az emeletről, ám a lépcső alján nem várt személybe botlottam. Hátrahőköltem a meglepettségtől, pont az ő társaságára vágytam legkevésbé. Menekülő út után keresgéltem de feleslegesnek bizonyult, hiszen hirtelen felém kapta fejét. Jól láthatóan végigmért szemeivel, úgy viselkedett mintha ezer éve nem láttuk volna egymást. Kitárta karjait gondolom ölelésre várt de, én lemondóan megráztam a fejem és felrohantam a biztonságot nyújtó szobámba.









2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett :) Meg értem a suli időben nekem sincs időm semmire de azért lécci siess a kövivel :) <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik:)
      Szerintem még felrakok egy részt suli előtt,és utána is megpróbálok sietni:)<3

      Törlés