Főoldal Szereplők Kritikáim Eredményeim Díjaim Jelentkeztem

2014. május 4., vasárnap

Szünet..



Sziasztok!



Nem is tudom, hogy kezdjek ebbe bele. A mai nap, végleg betelt nekem a pohár. Azt hiszem, nincs nagy értelme ennek a blognak. Ez az üzenet-amit chaten küldtek- végleg kiverte a biztosítékot.

"Tudod milyen szar a blogod? Minek írsz egyátalán? Nincs semmi értelme. Senki nem szereti a hülye blogodat. És téged se. Ha rám hallgatsz minél hamarabb, bezárod. Csók :* "

És tudjátok mi ebbe a legrosszabb? Az, hogy úgy érzem, lehet igaza, van. Nincs értelme ennek. Magamon is érzem, és látom a visszajelzéseken is. Nem kommenteltek, láttam a 'nem tetszik' pipát is. És huh, hát rosszul esett. Maradjunk annyiba. Így is teljesen magam alatt vagyok, a magánéletem a béka feneke alatt van, és ümm, ezt mutatja az alkarom is. Lehet, hogy nem értitek. De teljesen mindegy. Szóval most teljesen tanácstalan vagyok. Túlságosan szeretem ezt a történetet, és őszintén, nincs szívem befejezni. Maradunk a drága, jó szünetnél. Nem tudom meddig lesz ez. Szépen lassan újjá kell építenem magam. Ez van.
Legyetek jók, míg nem jelentkezem.
Sziasztok! (:(

2 megjegyzés:

  1. Én értem az alkaromosat ha beszelgetni akarsz keres meg facebookon (ha van) szivesen meghalgatlak. Nagyon jól írsz ne hagyd abba ne torodj vele csak csinald azt amit szeretsz ha az iras akkor irj.

    VálaszTörlés
  2. tudom mit erzel....tudom hogy most ugy erzed sosem lesz jobb...elitelnek, de ne foglalkozz veluk...csak irigykednek rad! Ha tenyleg annyira leszarnanak es nem erdekelned oket akkor nem irnanak! Akkor ra se neznenek a blogodra! Hidd el, hogu nagyon is erdekled oket es tenyleg csak irigyek rad! Irigyek arra, amit elersz. Azert irnak ilyeneket, hogy elerjek, hogy rosszul erezd magad. Nekik ez ad boldogsagot.. De ne add meg nekik ezt az oromot! Tenyleg csak azert szitkozodnak, es sertegetnek, mert tudjak, hogy nekik az amit teszel sosem menne...Sosem tudnanak ilyen jo blogot vezetni, ilyen tortenetet kitalalni....semmit..... Errol az egeszrol eszembe jutott egy mondas, amit mar annyiszor hallottam: Ha van meg olyan szemely aki utal, eskibeszel, valamit nagyon jol csinalok!......
    es ez tenyleg igy van! Ne add fel az almaidat nehany gonosz ember miatt! Folytasd! Csinald tovabb! Tudom hogy nem konnyu, de hagyd figyelmen kivul oket. Foglalkozz inkabb azokkal az emberekkel akik szeretnek! Akik szeretik a blogod! Ne vesztegesd az akra akik utalnak es utaljak amit csinalsz. Csak magadnak kell megfelelned!

    VálaszTörlés